+371 27646400
Grozs tukšs
+371 27646400
10.00-18.00
darba dienās
 
 
Garantija
Pateicamies par uzticību Mūsu interneta veikalam www.Tehnoline.lv un ceram, ka pirkumi, Mūsu interneta veikalā, nesīs Jums tikai pozitīvas emocijas. Tāpat ir dažas formalitātes ar kuriem pircējam ( patērētājam ) rekomendējam iepazīties līdz preces iegādei, kas palīdzēs izvairities no nepatīkamiem starpgadījumiem nakotnē.

Visām precēm, kuras www.Tehnoline.lv iegādājas Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija. Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā, atsevišķām precēm tas var būt pat 5 gadi. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar aprunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem.

Gadījumā, kad prece ir sabojājusies, pircējam rekomendējam:

1) Vērsties uz servisa centru, kas ir norādīts ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā, paņemot līdzi pirkumu apliecinošu dokumentu un ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu.

2) Saņemt informāciju no Mums, sazinoties pa kontakttelefonu +37127646400
vai pa e-pastu info@tehnoline.lv .

3) Apmeklējot Mūsu internet veikala ofisu, paņemot līdzi pirkumu apliecinošu dokumentu un ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu.

LR MK noteikumi par distances līgumu 9.punkts nosaka, ka Patērētājam* ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Taču, tai pat laikā jāņēm vērā, ka LR MK 2002.gada 28.maija noteikumu Nr. 207 "Noteikumi par distances līgumu" 14.1 punkts nosaka: "Patērētājs, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai".

Tāpēc lūdzam ņemt vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā,  cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto,  par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

Patērētājam ir pienākums preci atgriezt pilnā iepakojumā, nebojātu, ja precei ir aizsargplēves tās nedrīkst būt noplēstas. Līdz ar to, " Tehnoline.lv " patur tiesības celt pret patērētāju civilprasību tiesā, lai piedzītu " Tehnoline.lv " nodarītos zaudējumus, tai skaitā gadījumos, ja prece netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, preces iepakojums ir būtiski bojāts, ir sabojātas preces plombas, noplēsta aizsargplēve (piemēram, no mobilo telefonu displeja), ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram., skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti. Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu (piemēram, plēves iepakojumu veļas mazgājamajām mašīnām), iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu civilprasības celšanai pret Patērētāju. Šādā gadījumā, lūdzam Patērētājus saglabāt iepakojumu un atgriezt to kopā ar preci, tā kā uz iepakojuma ir norādīts preces sērijas numurs. Lai atteikuma tiesību izmantošana noritētu maksimāli ātri, lūdzam šāda veida precēm atvērt iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk.

Sakarā ar firmas darbības paplašināšanos SIA DSNET pārņem visas garantijas saistības no SIA J.S. PROFI. Visi klienti, kam ir garantijas saistības ar SIA J.S. PROFI, var pilvertīgi griezties SIA DSNET garantijas servisā.